Difference between revisions of "Translations:The logic of probabilistic language/48/it"

(Created page with "Sulla scia della crescente probabilizzazione dell'incertezza e della casualità in medicina dal diciottesimo secolo, il termine "probabilità" è diventato un elemento rispett...")
 
(No difference)

Latest revision as of 22:47, 20 October 2021

Information about message (contribute)
This message has no documentation. If you know where or how this message is used, you can help other translators by adding documentation to this message.
Message definition (The logic of probabilistic language)
In the wake of the growing probabilization of uncertainty and randomness in medicine since the eighteenth century, the term "probability" has become a respected element of medical language, methodology and epistemology.
TranslationSulla scia della crescente probabilizzazione dell'incertezza e della casualità in medicina dal diciottesimo secolo, il termine "probabilità" è diventato un elemento rispettato del linguaggio medico, della metodologia e dell'epistemologia.

Sulla scia della crescente probabilizzazione dell'incertezza e della casualità in medicina dal diciottesimo secolo, il termine "probabilità" è diventato un elemento rispettato del linguaggio medico, della metodologia e dell'epistemologia.